ÊÕÇæíÑ ÒíÈÇÓÇÒí äÇíÊ ÇÓ˜íä
ÊÕÇæíÑ ÒíÈÇÓÇÒí äÇíÊ ÇÓ˜íä
ابهامی دوباره در مرگ هیتلر - رز سفید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رز سفید

                           ابهام دوباره در نحوه مرگ هیتلر

یکی از بایگان‌های رده بالای KGB  ادعا می‌کند احتمال این که آدولف هیتلر در معیت یک سرباز با خوردن سم خودکشی کرده باشد، بیشتر از احتمال خودکشی با شلیک گلوله است.

ستوان واسیلی کریستوفورف، یکی از بایگان‌های ارشد سازمان امنیتی
FSB می‌گوید پزشکان ارتش در آن زمان تنها توانایی تشخیص این مسئله را داشتند که هیتلر و اوا براون در روز 30 آوریل 1945 سیانید بلعیده‌اند.

به گفته او افسانه مرگ پر افتخار پیشوا در واقع به این صورت است که او همزمان با خوردن کپسول سیانید، به خودش شلیک کرده است:« بقایای پوسته کپسول در دهان هیتلر و بوی تند بادام تلخی که از اجساد به مشام می‌رسید و نتایج کالبد شکافی انجام شده توسط کمونیست‌ها، ما را به این نتیجه رهنمون کرد که مرگ بر اثر مسمومیت سیانید بوده است.افسانه مرگ پرطمطراق هیتلر نیز توسط نازی‌های باقی مانده در برلین دهان به دهان منتقل شده تا این طور وانمود کنند که پیشوا مثل یک سرباز، در سنگرش با اسلحه خودی زندگی را وداع گفته.»

وی ادعا می‌کند پزشکان کمونیست هیچ جراحت جدی در جسد سوخته هیتلر پیدا نکردند. اگر این ادعا صحت داشته باشد باید صفحه تاریخ در مورد مرگ هیتلر از نو نوشته شود. همچنین اعتبار و سندیت جمجه‌ای که گفته می‌شود متعلق به هیتلر است و در آرشیو روسیه نگهداری می‌شود، زیر سوال می‌رود. چندی پیش محققان آمریکایی طی آزمایش‌های دی ان‌ای اعلام کردند این تکه جمجمه که سوراخ گلوله به خوبی در آن مشخص شده، متعلق به زنی 20 تا 40 ساله است و به طور حتم نمی‌تواند جمجمه هیتلر باشد. روس‌ها همان زمان به شدت با این نظریه مخالفت و اعتبار جمجمه را تائید کردند اما هرگز حاضر نشدند مدارک دی ان‌ای خود را ارائه کنند. هر چند با وجود گفته‌های بایگان ارشد، بیش از گذشته می‌توان بر درستی این تصور که جمجمه متعلق به هیتلر نیست، اعتماد کرد.بنا به اسناد بدست آمده اذعان میشود هیتلر با معشوقه اش اوا براون به ارژانتین رفته و هفده سال بعد در هفتاد و دو سالگی در آرژانتین به مرگ طبیعی دار فانی را وداع گفته است .

 



äæÔÊå ÔÏå ÏÑ یکشنبه 91/2/3ÓÇÚÊ 12:24 عصر ÊæÓØ لیدا حاجیان| äÙÑÇÊ ( ) |